Repertuar oratoryjny:
G. B. Pergolesi – „Stabat Mater”
J. S. Bach – „Magnificat”
J. F. Haendel – „Mesjasz”
J. Haydn – „Missa brevis“
W. A. Mozart – „Requiem”
R. Glier – „Koncert na sopran koloraturowy z orkiestrą”
B. Britten – „War Requiem”
Repertuar operowy:
D. Cimarosa – „Impresario w opałach” – FIOR DI SPINA
W. A. Mozart – „Czarodziejski flet” – PAMINA
– „Wesele Figara” – BARBARINA
G. Donizetti – „Napój miłosny“ – ADINA
– „Don Pasquale” – NORINA
G. Verdi – „Falstaff” – NANETTA
– „Aida“ – KAPŁANKA
G. Bizet – „Carmen” – FRASQUITA
G. Puccini – „Cyganeria” – MUSETTA
F. Poulenc – „Dialogi karmelitanek” – KONSTANCJA
J. Offenbach – „Opowieści Hoffmanna“ – ANTONIA
Repertuar operetkowy:
J. Strauss – „Zemsta nietoperza” – ADELA
F. Lehár – „Wesoła wdówka” – WALENTYNA
E. Kalman – „Księżniczka czardasza” – SYLWIA
P. Abraham – „Wiktoria i jej huzar” – WIKTORIA
Pieśni:
J. Brahms – „Meine Liebe ist grün...” op. 63 nr 5, z cyklu „Junge Lieder”
– „Wie Melodien zieht es” op. 105 nr 1
K. Böhm – „Cicha jak noc” op. 326 nr 27
P. Czajkowski – „Na balu”
– „Noce szalone” op. 60 nr 6
G. Caccini – „Ave Maria”
F. Chopin – „Żal”
– „Śliczny chłopiec”
– „Życzenie”
– Mazurki w opracowaniu Pauliny Viardot, tekst Louis Pomey:
– „Plainte d’amour” – Mazurek fis-moll op. 6 nr 1
– „La jeune fille” – Mazurek C-dur op. 24 nr 2
– „L’oiselet” – Mazurek a-moll op. 68 nr 2
– „Seize ans” – Mazurek As-dur op. 50 nr 2
– „Coquette” – Mazurek B-dur op. 7 nr 1
– „Aime – moi” – Mazurek D-dur op. 33 nr 2
– „Séparation” – Mazurek g-moll op. 24 nr 1
– „La beauté” – Mazurek G-dur op.67 nr 1
C. Debussy – cykl pieśni do poezji Paula Bourget:
– „Beau Soir”
– „Romance”
– „Les Cloches”
– „Paysage sentimental”
– „Voici que le Printemps”
F. Durante – „Preghiera”
A. Dvŏrak – „Když mnie stará matka...” z cyklu „Pieśni cygańskie”
A. Grieczaninow – „Różowy odblask”
J. Komorowski – „Kalina”
M. Karłowicz – „Pamiętam ciche jasne złote dnie” op. 1 nr 5
– „Po szerokim, po szerokim morzu”
– „Mów do mnie jeszcze...”
S. Kaczorowski – cykl pieśni „Symfonia Jesienna” (do słów Maryli Wolskiej):
– „Szczęście”
– „Takam ci jest krzepka młoda”
– „Nie żałuję”
St. Lipski – „Jesienią” op. 9 nr 6
F. Liszt – „Kiedy śnię”
St. Maklakiewicz – „Ofertorium”
St. Moniuszko – „Kozak”
– „Prząśniczka”
J. P. Martini – „Miłości blask”
St. Nawrocki – cykl pieśni:
– „Krzyż”
– „Zboże”
– „Baby”
– „Karuzel”
– „O wschodzie słońca”
– „Słoneczko”
– „Przy kołysce”
F. Nowowiejski – „Odejdź Jasiu od okienka”
– „Kazała mi mama” op. 27 nr 4
S. Rachmaninow – „Wokaliza” op. 34 nr 14
– „Pokochałam go” op. 8 nr 4
– „Ach, ty niwo moja” op. 4 nr 5
– „Odpowiedź” op. 2 nr 4
– „Pod moim oknem” op. 26 nr 10
M. Rimski-Korsakow – „Gdy kocha słowik róży pąk” op. 2 nr 2
L. Różycki – „Rajski ptak”
– „Fioletowe góry”
J. Rodriques – „Con que la lavare...”
F. Schubert – „Tyś ciszą jest” op. 59 nr 3
– „Do księżyca” op. 57 nr 3
– „Litania”
R. Schumann – „Leszczyna” op. 25 nr 3
K. Szymanowski – „Samotny księżyc” z cyklu „Pieśni Księżniczki z baśni” op. 31 nr 1
– „Pieśni kurpiowskie" op. 58:
– „Lecioły zórazie”
– „Wysła burzycka”
– „Uwoz, mamo”
– „U jeziorecka"
– „A pod borem siwe kunie”
– „Bzicem kunia”
– „Ściani dumbek”
– „Leć, głosie, po rosie”
– „Zarzyjze, kuniu”
– „Ciamna nocka, ciamna”
– „Wysły rybki, wysły”
– „Wsyscy przyjechali”
A. Stradella – „Se i miei sospiri...”
– „Pieta signore”
H. Wolf – „Ogrodnik”
Wł. Żeleński – „Słowiczku mój...”
– „Nie wróci...”
Arie z oratoriów i kantat:
J. S. Bach – „Magnificat” – aria nr 3 „Quia respexit...”
– (kant.) „Ich hatte viel Bekümmernis” – aria „Seufzer, Tränen, Kummer, Not...”
– (kant.) „Pfingstkantate” – aria „Mein gläubiges Herze...”
– (kant.) „Weichtet nur betrübte Schatten” – recytatyw i aria „Die Welt ist wieder neu...”
C. Debussy – (kant.) „Syn marnotrawny” – recytatyw i aria Li „L’année en vain chasse l’année...”
J. F. Händel – (orat.) „Dominus Dixit” – aria „Tecum principium indie virtutis...”
– (orat.) „Mesjasz” – aria „Rejoice, rejoice greatly...”
– (orat.) „Josua” – aria „O hät ich iubals Harf...”
J. Haydn – „Missa brevis B-dur” – „Benedictus”
– (orat.) „Pory roku” – aria Hanny „Welche Labung für die Sine”
W. A. Mozart – „Nieszpory” – „Laudate Dominum”
J. B. Pergolesi – „Stabat Mater” – „Vidit suum...” (nr 6)
Arie operowe:
V. Bellini – „Lunatyczka” – recytatyw i aria Aminy „Gran Dio (...) Ah! non credea mirarti...”
– „Purytanie” – aria Elwiry „Qui la voce sua soave...”
A. Catalani – „Wally” – aria Wally „Ebben, n’andro lontana...”
G. Donizetti – „Don Pasquale” – aria Noriny „So’anch’io la virtu magica...”
A. Dvŏrak – „Rusałka” – aria Rusałki „Mesičku na nebi hlubokém...”
Ch. Gounod – „Romeo i Julia” – aria Julii „Je veux vivre...”
Ch. Gluck – „Orfeusz i Eurydyka” – aria Amora (nr 15) „Soumis au
Silence...”
J. Haydn – „L’incontro improviso” – aria „Segliè vero...”
T. Joteyko – „Zygmunt August” – pieśń Królowej Bony „Frottola Italiana”
G. Meyerber – „Hugenoci” – kavatina Pazia „Nobles seigneurs salut!”
St. Moniuszko – „Flis” – recytatyw i dumka Zosi „Okropny ten poranek...”
C. Monteverdi – „Arianna” – aria Arianny „Lasciatemi morire...”
W. A. Mozart – „Wesele Figara” – aria Hrabiny „Porgi amor”
– „Czarodziejski flet” – aria Paminy „Ah, ich fühl’s”
– „Don Giovanni” – arie Zerliny: „Batti, o bel Masetto...”, „Vedrai, carino...”
G. Puccini – „Gianni Schicchi” – aria Lauretty „O mio babbino caro”
– „Cyganeria” – aria Musetty „Quando menvo...”
– „Turandot” – aria Liù „Tu, che di gel sei cinta...”
G. Rossini – „Cyrulik sewilski” – aria Rozyny „Una voce poco fa…”
H. Purcell – „Królowa wróżka” – aria „Hark, how all things with one sound...”
G. Verdi – „Traviata” – arie Violetty: „E strano, e strano...”, „Addio del pasatto...”
– „Rigoletto” – arie Gildy: „Caro nome...”, „Tutoe feste al tampio...”